Міністерство культури та інформаційної політики України спільно з Державним агентством України з питань мистецтв та мистецької освіти, комунікаційною агенцією Postmen, консалтинговою групою “One Philosophy” та агенцією “Republic” представили брендинг “Світ Сковороди”
«Світ Сковороди» — це насправді про багатосвіття, де є місце історії та культурі, філософії й літературі, тогочасним реаліям і сьогоднішнім інтерпретаціям. Сковорода існував та існує в різних площинах, його світи — захопливі та часто складні, тому основна ціль — прояснити їх та заохотити чим більше людей до пізнання однієї з ключових фігур українського пантеону.
Айдентику національного проєкту «Світ Сковороди» розробив переможець мистецького конкурсу Міністерства культури та інформаційної політики України ― комунікаційна агенція Postmen у партнерстві з літературним критиком Євгенієм Стасіневичем.
Вже зараз брендбук можна завантажити за лінком, а протягом року його можна буде бачити на сайті skovoroda300.org, присвяченому подіям річниці, що має запрацювати найближчим часом.
До 300-річчя з дня народження Сковороди презентували національну кампанію «Світ Сковороди»
04.02.2022
963
11.03.2022
782