В рамках всеукраїнської комунікаційної кампанії «Євроінтеграція під час війни» вийшов сюжет про те як українська культура «м’якою силою» допомагала мобілізовувати підтримку Європи, щоб не тільки вистояти, а й отримати кандидатство на членство в ЄС.
З перших днів повномасштабного російського вторгнення Україна говорить зі світом мільйонами голосів — політиків, лідерів думок, українців за кордоном. Не менш потужну силу має й культурна дипломатія. Українці розповідають про війну не лише у високих кабінетах, а й в музеях та бібліотеках, на вулицях і сценах, з екранів телевізорів й кінотеатрів.
Через виставки, концерти, мистецькі проєкти, фестивалі та кінопокази демонструємо, що Україна виражає цінності, які є базовими для Європейського Союзу: свобода, демократія, повага до людської гідності. Це особливо важливо, адже війна точиться у багатьох вимірах, зокрема і в культурному.
Трансляція трьох телемарафонів у Варшаві, Берліні та Амстердамі у 2022 році, перемога гурту Kalush Orkestra на Євробаченні-2022, а також події, що відбувались в галузях музики, мистецтва та літератури у світі показували різноманітність, багатогранність, самобутність та сучасність нашої культури.
Про все це у відео, які є українською та англійською мовами за посиланнями нижче.
Актуальні новини про шлях України до ЄС можна дізнатися на Євроінтеграційному порталі та Фейсбук-сторінці Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції.
Кампанія здійснюється за ініціативи Офісу Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за підтримки Європейського Союзу — проєктів ЄС «Підтримка стратегічних комунікацій в Україні», виконавцем якого є консорціум DAI і EUROPE Ltd та Association4U.
02.10.2023
2933
09.10.2023
881