25-26 травня 2023 року у Києві, за ініціативи Міністерства культури та інформаційної політики України, пройшла дводенна Стратегічна сесія з напрацювання плану заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном.
Участь у цій сесії взяли і фахівці Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти на чолі з в.о. Голови Держмистецтв Ольгою Россошанською, які брали активну участь у всіх дискусіях та допомагали учасникам у складанні промоційних заходів.
Так, протягом двох днів учасники заходу, представники народних художніх промислів, рекламних та PR-агентств, а також урядовці й галузеві експерти, напрацьовували плани заходів щодо промоції народних художніх промислів, а також визначали зміст, цільові групи та інструменти реалізації таких заходів.
На сьогодні світ зберігає цікавість до України, зокрема підвищений інтерес до себе отримала і українська культура. А тому перед нами наразі стоїть завдання правильно представляти українські унікальні вміння й традиції і на міжнародній арені. В цьому аспекті визначальними можуть стати якраз українські народні промисли, оскільки вони виступають не лише яскравими ідентифікаторами українського народу, а й несуть у собі сакральний зміст, який допомагає вирізнити нашу культуру від культури ворога та яскраво продемонструвати відмінності нашого народного мистецтва і традицій від традицій агресора.
Проте народні промисли потребують правильної промоції, комунікаційної та фінансової підтримки, а також розроблення єдиної стратегії, яка б допомогла повною мірою розкрити важливість, красу та унікальність українських народних художніх промислів.
За результатами цієї стратегічної сесії, за методологією стратегічного планування та моніторингу RBM, а також враховуючи гендерно-чутливий підхід (GBA+) – врахування специфічних характеристик умов життя та потреб жінок і чоловіків, якраз і були напрацьовані такі промоційні заходи, які допоможуть краще представити народні художні промисли як в Україні, так і за кордоном.
02.05.2023
610
29.05.2023
642