Головна> Всі новини> Розробка плану заходів щодо промоції народних художніх промислів
strelka Всі новини
 

Розробка плану заходів щодо промоції народних художніх промислів

29.05.2023

prosm

413

народні майстри народні промисли народні художні промисли

29.05.2023

prosm

413

народні майстри народні промисли народні художні промисли

Поділитися
сторінкою:

25-26 травня 2023 року у Києві, за ініціативи Міністерства культури та інформаційної політики України, пройшла дводенна Стратегічна сесія з напрацювання плану заходів промоції народних художніх промислів в Україні та за кордоном.

Участь у цій сесії взяли і фахівці Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти на чолі з в.о. Голови Держмистецтв Ольгою Россошанською, які брали активну участь у всіх дискусіях та допомагали учасникам у складанні промоційних заходів.

Так, протягом двох днів учасники заходу, представники народних художніх промислів, рекламних та PR-агентств, а також урядовці й галузеві експерти, напрацьовували плани заходів щодо промоції народних художніх промислів, а також визначали зміст, цільові групи та інструменти реалізації таких заходів.

На сьогодні світ зберігає цікавість до України, зокрема підвищений інтерес до себе отримала і українська культура. А тому перед нами наразі стоїть завдання правильно представляти українські унікальні вміння й традиції і на міжнародній арені. В цьому аспекті визначальними можуть стати якраз українські народні промисли, оскільки вони виступають не лише яскравими ідентифікаторами українського народу, а й несуть у собі сакральний зміст, який допомагає вирізнити нашу культуру від культури ворога та яскраво продемонструвати відмінності нашого народного мистецтва і традицій від традицій агресора.

Проте народні промисли потребують правильної промоції, комунікаційної та фінансової підтримки, а також розроблення єдиної стратегії, яка б допомогла повною мірою розкрити важливість, красу та унікальність українських народних художніх промислів.

За результатами цієї стратегічної сесії, за методологією стратегічного планування та моніторингу RBM, а також враховуючи гендерно-чутливий підхід (GBA+) – врахування специфічних характеристик умов життя та потреб жінок і чоловіків, якраз і були напрацьовані такі промоційні заходи, які допоможуть краще представити народні художні промисли як в Україні, так і за кордоном.

strelka Попередня новина

При Держмистецтв відбулась нарада з представниками бібліотечної сфери

бібліотека бібліотечна сфера культурні послуги нарада videos

02.05.2023

prosm

405

Наступна новина strelka

Чим займається Уповноважений Верховної Ради України з прав людини?

звернення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини images

29.05.2023

prosm

360