З 4 грудня 2022 року, до 300-річчя від дня народження мислителя Григорія Сковороди, Міністерство культури та інформаційної політики, Державне агентство України з питань мистецтв та мистецької освіти разом із мережею магазинів АТБ (ТОВ «АТБ-МАРКЕТ») запустили спільний проєкт в рамках національної кампанії «Світ Сковороди».
Завдання кампанії — донести багатогранність образу Григорія Сковороди, відійти від його стереотипного сприйняття як лише «філософа з торбиною» та залучити українців до нового осмислення спадку мислителя. Цього року дата ювілею видатного українця увійшла до переліку ювілейних дат ЮНЕСКО 2022 року.
«Приємно відзначити, що до святкування цьогорічного ювілею видатного українського філософа долучились не лише державні культурні інституції, а й представники бізнесу, які розуміють вагу й значення української культури для сьогоднішнього суспільства. І це говорить про універсальність постаті Сковороди, який давно став символом та фігурою поп-культури. Спільний проект з мережею АТБ дозволить підвищити обізнаність з його текстами ― головним спадком філософа» ― зазначає Галина Григоренко, заступниця Міністра культури та інформаційної політики України.
Протягом двох тижнів усі відвідувачі та клієнти мережі магазинів АТБ зможуть доєднатися до святкування 300-ої річниці від дня народження Григорія Сковороди. Під час візиту до будь-якого магазину мережі, усі клієнти можуть почути декілька аудіо-оповідань Григорія Сковороди, голосом яких став актор Національного театру ім. Івана Франка Віталій Ажнов, а також при кожній покупці отримати чек з персональною цитатою українського мислителя.
«Нам пора викарбувати в собі одне просте поняття ― ми невідривні від нашої історії, культури та мистецтва. Чим більше суспільство знатиме про видатних українських діячів, тим краще відчуватиме свій зв’язок як з цією країною, так і розумітиме процеси, які сприяли формуванню та становленню української свідомості та нації» ― зазначає Ольга Россошанська, виконувачка обов’язків голови Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти.
«Це не перший культурний та просвітницький проект, який підтримує та реалізує наша компанія, як соціально-відповідальний та патріотичний бізнес. Свого часу ми впроваджували у нашій мережі цілу низку проектів такого спрямування, які завжди знаходили максимальний відгук з боку наших покупців. Але цей проект особливий. Й не тільки тому, що він проходить у такі складні та випробувальні часи для нашої країни. А й тому, що саме через такі проекти, через наше усвідомлення національного культурного спадку, ми дійсно формуємо успішне, заможне та культурне майбутнє нашої нації та країни» ― зазначає Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Айдентику національного проєкту «Світ Сковороди» розробив переможець мистецького конкурсу МКІП ― комунікаційна агенція Postmen у партнерстві з літературним критиком Євгенієм Стасіневичем. Брендбук проєкту доступний на сайті присвяченому ювілею Григорія Сковороди для використання державними і приватними ініціативами, що присвячені 300-річчю філософа.
04.12.2022
624
12.12.2022
700