Форма для подання звернень громадян до Держмистецтв
Довідкова телефонна «гаряча лінія» для звернень
(044) 202-13-90
(працює в робочі години Держмистецтв)
Дотримуйтесь вимог до звернення, визначених у ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» (витяг):
Звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об`єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
Відповідно до наказу №58 від 30 вересня 2022 року, проведення особистого прийому громадян здійснюється щоденно з 10.00 до 12.00 години керівникам самостійних структурних підрозділів та особами, які не входять до складу самостійних структурних підрозділів Держмистецтв за попереднім записом в приміщенні Держмистецтв на першому поверсі адміністративної будівлі за адресою вул. Бориса Грінченка, 1, м. Київ або за телефоном (044) 202-13-90.
ГРАФІК
особистого прийому громадян керівництвом
Державного агентства України з питань мистецтв та мистецької освіти
Посада, прізвище, ім’я
|
Дні прийому | Години прийому |
В. о. Голови
Россошанська Ольга Валентинівна |
щочетверга | 14.00 – 16.00 |
Заступник Голови з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації
Лихоліт Максим Миколайович |
щоп’ятниці | 10.00 – 12.00 |
Закон України «Про звернення громадян»
Указ Президента від 07.02.2008 № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
Постанова Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»
Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 № 858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян»
Наказ Міністерства культури та інформаційної політики України від 03.02.2023 №46 «Про затвердження Порядку розгляду звернень громадян та Порядку організації особистого прийому громадян у Державному агентстві України з питань мистецтв та мистецької освіти»
Постанова Кабінету Міністрів України 27.11.2019 № 976 «Деякі питання Єдиної системи опрацювання звернень»